Tuesday, June 12, 2018

බෙන් 10 කාටූන් මාලාව ඔස්සේ ගොඩනැගුණු ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතිය හා වෙළෙඳ සංස්කෘතිය

ලොව පුරා ළමයින් ගෙන් සාපේක්ෂව විශාල ප‍්‍රමාණයක් බෙන්ටෙන් මත යැපෙයි. වර්තමානයේ රූපවාහිනියට අමතරව සීඞී ඞීවීඞී පටිගත කරන ලද කොටස් වශයෙන් වෙන්කර එක් කතාංග වශයෙන් ඉතා පහසු මිලට විකිණීමට බෙන් 10 කාටූන් මාලාව ඇත. මාධ්‍ය හරහා බිහි වූ බෙන් 10 කාටූන් මාලාව පිළිබඳ  ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතිය හේතුවෙන් එ්  අයුරින්ම වෙළඳ සංස්කෘතියක් ප‍්‍රබලව ක‍්‍රියාත්මක වීම්ක් දක්නට ලැබේ. ළමා උපකරණ සියල්ලක් සඳහාම මෙම බෙන් 10 චරිතයේ අනුරූප උපයෝගී කොට ගනිමින් ලාභ ඉපයීමේ අරමුණ ඇතිව නිෂ්පාදන සමාගම් නිෂ්පාද සකස් කිරීමක් දක්නට ඇත. මෙම බෙන් 10  ඡුායාරූප සහිත නිෂ්පාද වෙත අති විශාල ඉල්ලූමක් පවති.

බෙන් 10 චරිතයේ ජනප‍්‍රියත්වය මත ළමයින් ගේ සිතුම් පැතුම් වෙනස් වී පවතී. එනම් දරුවන්ගේ වීරයා ලෙස මෙම ප‍්‍රධාන චරිතය බවට පත්වී ඇත. බෙන් 10  අනුකරණය කිරීමට දරුවන් පෙළඹී ඇත.

දරුවන් සිහින ලෝක තුළ ජීවත් වෙයි. මෙම තත්වය පදනම් කරගනිමින් නිෂ්පාදන සමාගම් තම නිෂ්පාදන දරුවන්ගේ අවධානය ගැනීමට බෙන් 10 චරිත අශ‍්‍රය කරගෙන විචිත‍්‍රවත්ව ඉදිරිපත් කිරීමක් සිදුවෙයි.

බෙන් 10 ජනපි‍්‍රය සංස්කෘතියක් නි්මාණය කොට ඇති බවට නිදර්ශණ ලෙස දරුවන්ගේ විශේෂ අවස්ථා සඳහා බෙන් 10 සලකුණු ආභාෂය භාවිතා කිරීම් දක්නට ලැබේ. උපන්දින සාද වැනි අවස්ථාවලදී කේක්් නිර්මාණ සඳහා දැවන්ගේ අවධානය දිනා ගැනීමට බෙන් 10 අනුරූ භාවිතා කරයි.


එදිනෙදා භාවිතා කරනු ලබන හාණ්ඩ හා සාමාන්‍ය ජීවිතයේ කටයුතු සඳහා බෙන්ටෙන් සංස්කෘතිය බලපෑමක් ඇතිකර ඇති බව පෙනෙන්නට ඇත. එසේම පෞද්ගලික වශයෙන් භාවිතා කරන රූපලාවන්‍ය උපකරණ නිවසේ දරුවන්ගේ උපකරණ මේස පුටු ආදී ගෘහභාණ්ඩ ගෘහ අලංකරණ ආයිත්තම් ආදි විවිධ දෑ සඳහා බෙන් 10 ජනප‍්‍රියත්වය බලපෑම් කර ඇති බව පෙනේ.

                                                   බෙන් 10 සුවඳ විලවුන්         බෙන් 10 ජෙල්

බෙන් 10 ඡායාරූප සහිතව නිර්මිත භාණ්ඩයන් අතිශය ජනප‍්‍රියත්වයක් ලබා ඇත.

එසේම ළමා ඇඳුම් ළමා විනෝද භාණ්ඩ ඇතුළු ළදරු අවධියේ සිට දරුවන් වැඩිවියට පත්වන තෙක් ඔවුන්ගේ අවශ්‍යතා සඳහා වන සියලූම භාණ්ඩ උප උපකරණවල බෙන් 10 ජනප‍්‍රියත්වය සමඟ වෙළඳ සංස්කෘතියක් නිර්මාණය කොට ලාභ ඉපයීමේ මාර්ගයක් බවට පත්වී ඇත.
බෙන් 10 සමඟ ඇති වූ ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතිය හේතුවෙන් ආහාර  පාන රටාවන්ද වෙනස් වී ඇත. බෙන් 10 කාටූනය තුළ භාවිතා වන ආහාර බ`දුන් මෙන්ම නවමු ආහාර වර්ගයන් ද මේ ආශ‍්‍රයෙන් නිර්මාණය වී ඇත.
බෙන් 10 ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතිය තුළ ළමා සිතුම් පැතුම් හැසිරීම් ද අතිශය වශයෙන් වෙනස් වී ඇති අයුරු දැකගත හැකිය. එය වෙනස් වූ සිතුම් පැතුම් හැසිරීම් අරභයා නිර්මාණය විය දරුවන්ගේ විවේක කාලය මුදල් ඉපයීම්ය අරමුණු සහ සාක්ෂාත් කර කර ගැනීම සඳහා භාවිතා කිරීමක් වශයෙන්   වීඩියෝ ක‍්‍රීඩා  වෙළඳපලට ඉදිරිපත් කොට ඇත.
පාසල් උපකරණ නිෂ්පාදන සඳහා ද ප‍්‍රධාන වශයෙන්ම බෙන් 10 ප‍්‍රතිරූපය යොදා ගෙන ඇති බව පෙනෙන්නට ඇත.
විශේෂයෙන් සඳහන් කළ යුතු තවත් කරුණක් වෙයි නම් දරුවන් මූලික කොටගෙන ජනප‍්‍රියත්වයට පත්ව ඇති බව සාමාන්‍ය කරුණක් වන විට විශේෂ කරුණ වන්නේ දෙමව්පියන් තුළ ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතික බලපෑම් ක‍්‍රියාත්මක වීමයි. එනම් තම කිසිදෙයක් නොතේරෙන කිරිකැටි දරුවාට ඔවුන් ගෙන එනුයේ බෙන් 10 ආභාෂයේ නිෂ්පාදනයන්ය.
සමස්තයක් ලෙස දරුවෙකු ළදරු අවධියේ පටන් ඔහුගේ වැඩිිහිටි අවධිය තෙක් ඔහුගේ ආකල්ප හැඟීම් ඇතුළු මානසික සංසිද්ධීන් සමඟ බෙන් 10 ප‍්‍රමුඛත්වයක් ගෙන ඇති බව පෙනෙයි. මේවා මෙම මාධ්‍ය විසින් බෙන් 10 පිළිබඳ මවන ලද ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතිය ලෙස හඳුනා හඳුනාගත හැකිය. එමඟින් ලාභ ඉපයීමේ අරමුණෙන් නිෂ්පාදන සමාගම් වෙළඳ සංස්කෘතියක් ඇතිකරගෙන ඇතිකර අයුරු ද හඳුනාගත හැකිය.

උක්ත කරුණු අනුව ජනප‍්‍රිය සංස්කෘතිය තුළ බෙන් 10 චරිතය ප‍්‍රධාන වශයෙන් ළමුන් අතර මෙන්ම විශේෂයෙන් වැඩිසිටි මානසිකත්වය තුළටද බෙන්ටෙන් ජනපි‍්‍රයත්වය බලපා ඇති අයඅරු පිළිබඳ කරුනු පැහැදිලි කර ගත හැකිය.

1 comment: